peace be upon you readers (perghh bajet ade orang nak bace jer)

hello
hye
ni hou ma
nameste (ni bru betol2 1 MALAYSIA)huhu

OK i'm a new blogger(nmpk sgt aq 
KUNO)huhu
Actually there has been a long time I wanted a blog and today I managed to produce a blog that is not as pretty and not as interesting as your blog ..hmm its ok lah at lease i'm try hoho
.I love to write but just today I feel like want to have my own blog and honestly I'm say I am very lazy to update a new story ... In addition this year I will sit for the examination that is very important in my life(I'M a SPM VICTIM)OMGGGGGG
 ok first of all segala POST dekat blog ni aku akan tulis dalam MANGLISH..(Malay + English)
maybe some of you akan ckp macam ni *
Perghhhhhh bajet gile minah ni nak tulis dalam bahasa ingeris..ingat anak mat SALLEH ke weh* btw that statement is often used when there's Malays people who tried going to talk and write in English..huhu ~_~(aku pon tak faham kenapa..hmmm)

ok malas nak cerita panjang so let me introduce my self
 ~~my name is PEMADAM PENSIL(ok nampak sangat tipu mana ade nama mcm tu dekat dunia)
kalau nak tau nama betol aku..korang boleh add dekat FB aku je..
~~i'm 17 y/o~~(still young OK)
~~SPM VICTIMS 2011~~(gasak lah weh ada berapa bulan ja lagi)
~~ really love to sleep~~(aku memang hantu tidur!!!)mana ada orang yang tak suke tidur bhai hoho
~~i'm very crazy in collecting comic 
and so addicted in reading comics and playing games~~huhu ~~@_@~~
ok enough..kalau nak tahu lebih details..tanya aku sendiri ok ^_^

p/s sorry kalau jarang up date..well as u know this year aku akan ambik exam so memang tak ah nk menghadap benda alah ni je..haha(dont worry lps SPM memang aku up date sampai lebam OK)

Wednesday 8 June 2011 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "DIsini lah sebuah coretan bermula"

Write a comment