Assalamualaikum...hellooooo worlddddddddd

special punye duit raya


hari ni dalam sejarah aku post 2 entry dalam satu masa hahaa...td aku tengak khusyuk dok menjelajah dunia blog tiba-tibaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku jumpa satu BLOG BROTHER  ni dengan murah hati nye die buat contest DUIT RAYA... aku memang dah lame menjejak kasih blog die ni(boleh dikatakan aku ni stalker terhebat blog die lah)haha aku tak kenal pon brother ni tapi yg aku tahu die ni ex student ASiS dan ex student PASUM aku kenal die pon dr blog lah die ni kire rajin jugak lah update post terbaru tak macam aku yg pemalas tahap DEWA KESUMA DIRAJA ni...honestly aku cakap blog die memang terbaik dr ladang lembu dekat Australia hahaa ...banyak input aku dapat(nk promote jap)
especially tentang belajar..kalau die post cerita dekat blog memang tak pernah lah pendek cerita tu..panjangggg berdepa2 dah macam essay aku tengok..kalau compile kan semua entry die perghh boleh buat novel wokk
tapi tak bosan ah baca blog die..cara penulisan die sempoi habis
kalau tak silap aku brother ni akan future study die dekat India...he will be a doctor
hebat kan?????wa caya sama lu lah bro(boleh jadikan idol macam ni)


dah..dah..dahhhhhh aku bukan nak cerita pasal background die pon aku nak cerita pasal contest yg die buat tu...aku rasa macam nak join..gileeeeee ko hadiah pertama duit ray 10 henggetttttttt sapa tak nak
then hadiah berikutnya reload topup RM 5 henggettttttttt...aku selalu topup pon 3 hengget je kalau pg raya rumah org pon paling koman org tu bg duit raya pon 1 henggettt je(bersyukur2)
korang jangan ingat yg aku desperate gile nak duit raya tu..TIDAK SAMA SEKALI...tapi orang dah baik hati nak bg duit raya kn...tak kan tunggu lagi kot
tu tolak rezeki nama nye...nenek aku cakap rezeki jangan ditolak musuh jangan dicari hahaa
alahhh kite try je lah..menang kalah tu belakang celitaaaaa punya(wlpon aku tahu percentage untuk aku menang adalah tipis..hahaa)


die punya syarat
klik 'like', conteng wall fan page blog dia dengan ucapan raya paling kreatif dan paling ikhlas yang korang mampu berikan, tapi kat akhir ucapan korang, mesti taruk, "Nak duit raya boleh?
SEE senang gileeeeeeee kan...so apa tunggu lagi jom kita pi serbu blog brother ni then pakaat ramai2 click LIKE dekat fan page dia...lepas click tu apa agi mula lah operasi mengeluarkan kata2 pujangga yang paling terbaik dr otak hampa tu..hahah tarikh tutup contest ni 26/8/2011
kalau korang nak join boleh lah CLICK SINI


SELAMAT MENCUBA.....


aku pon nk pi try sekali...kalau dapat ALHAMDULILLAH rezeki nama nya
memandangkan aku rajin terlampau semalam so aku ada design satu kad raya untuk bro ni





buat nye die bc blog aku yg bersawang..mau nye die kerat 18 tulang aku ni
selamba badak aku je pg cilok gamba die buat kad raya hahaha..


P/S bro kalau hang baca blog ni...sorry noh sebab tercilok gmbaq hang hahaha
SELAMAT HARI RAYA
ikhlas dr PEMADAM PENSIL 




Wednesday 24 August 2011 Posted in | | 0 Comments »

One Responses to "APA????ADA ORANG NAK BAGI DUIT RAYA!!!!!!"

Write a comment